O nas

L’Oréal Paris je vodilna svetovna kozmetična znamka, ki omogoča, da je najboljše iz luksuzne lepote na voljo in dostopno vsakomur. Od ličil in nege kože do nege las in barvanja las naš pionirski duh vodi našo znanstveno odličnost in nenehne inovacije. Že več kot 110 let smo zavezani varnosti, učinkovitosti in kakovosti. Kot blagovna znamka, ki je vedno zagovarjala in slavila opolnomočenje žensk, L'Oréal Paris izziva stereotipe s sodobno vizijo ženskosti. Pravzaprav podpiramo vse ženske na njihovi poti, da se izpolnijo po lastnih pravilih in željah.
Visuel 2 Resized

Lepota v gibanju

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.si/o-nas" }

L’Oréal Paris je bila zamisel raziskovalca Eugène Schueller, čigar edinstvena obsedenost z znanstvenim napredkom je vodila lepoto nekoč in zdaj. 110 let pionirskih znanstvenih raziskav kasneje, L’Oréal Paris s ponosom predstavlja vrsto zelo naprednih lepotnih izdelkov, s klinično dokazano učinkovitostjo. Naša zbirka sestavin je zahtevala leta, da smo ustvarili, oblikovali in izpopolnili: obnavljujoč Ceramide R za nego las Elseve Total Repair, Mexoryl SX, naš lasten stabilen in ekološko zasnovan sistem UV filtrov in Pro-Xylane —trajnostno inovacijo zelene kemije, sladkorja proti staranju, znotraj naše legendarne nege za kožo Revitalift Laser.

Iskanje odgovornih inovacij je del našega DNK,L’Oréal Paris pa gre še dlje s svojo politiko družbene odgovornosti podjetij (CSR). Od leta 1989 - 14 let preden je to postala zakonska zahteva v industriji - smo prenehali s testiranjem-na živalih kateregakoli izdelka in se obrnili na inovacijo Episkin, da bi zagotovili varnost izdelkov. To je rekonstruirani model kože, rezultat več kot 30 let L’Oréal znanstvenih raziskav in strokovnega znanja na področju tkivnega inženiringa, je dragoceno orodje za razumevanje najglobljih mehanizmov biologije ’s kože , ne da bi bilo treba poškodovati niti eno živo bitje.

Torej kaj prinaša prihodnost? Še naprej odgovorno uvajamo inovacije, trenutno želimo do konca leta vse naše plastenke za šampone zamenjati z reciklirano plastiko, ki jo je ponovno mogoče reciklirati.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.si/o-nas" }
Revitalift filler s hialuronsko kislino

Lepota, ki navdihuje

Ikona francoske lepote po vsem svetu, L’Oréal Paris predstavlja lepoto v vseh njenih raznolikih oblikah. Verjamemo, da ne obstaja ena ‘, ki bi ustrezala vsem’ lepotnim vizijam: namesto tega je lepota univerzalno edinstvena. Slavni L'Oréal Paris ‘Dream Team’ sestavljajo ambasadorji vseh porekel in okolij, pri čemer štejemo ikone iz filmske, modne in glasbene industrije. Te izjemne ženske so mednarodne predstavnice blagovnih znamk’, ki odražajo raznolikost naših strank. V kulturi, ki je obsedena z mladimi, kjer se starejše ženske počutijo nevidne in nepomembne, se je L’Oréal Paris združil z britanskim Vogue, da bi izdal “The Non-Issue”– publikacijo za 2019 , ki poudarja, zakaj starost ne bi’smela biti težava.

Francoska kultura poganja ustvarjanje izdelkov L'Oréal Paris, vendar ne samo to. Poleg kozmetike blagovna znamka predstavlja svobodno pariško željo in je postala pravi lepotni partner na več velikih dogodkih. Od 1997 je L’Oréal Paris uradni partner ličenja prestižnega filmskega festivala v Cannesu , ki svojo lepotno odličnost postavlja v službo filma. Poleg tega vsako leto na pariškem tednu mode izpostavimo svoje strokovno znanje o lepoti v zakulisju. Kot “blagovna znamka, ki je osredotočena” na potrošnike, te obsežne francoske dogodke tudi spremenimo v priložnost, da svoje lepotno strokovno znanje delimo z javnostjo. Demokratizacija lepote PFW enkrat letno z ‘ Le Défilé L’Oréal Paris’, prvo modno pisto, odprto za vsakogar.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.si/o-nas" }
Visuel 4 Resized

Lepota za opolnomočenje

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.si/o-nas" }

“Ker se’cenim.”

Te tri preproste besede so postale ikonična izjava o lepoti in moči, zaradi česar je razkošje dostopno vsem. S tem sloganom je L’Oréal Paris pionir prvega oglaševalskega sporočila, ki je izpostavilo samozavest nad vsem drugim. Odkar se je prvič pojavil leta 1971, je slogan L’Oréal Paris poziv k združevanju potrošnikov okoli blagovne znamke in njihove lastne vrednosti. Vendar to ni edini simbol opolnomočenja, ki ga blagovna znamka podpira.

Naši predstavniki so sestavljeni iz različnih vzornikov, ki podpirajo žensko moč in moč ter navdihujejo druge, da vsak dan uresničujejo svoje talente. Eva Longoria je feministična voditeljica v zabavni industriji, Jane Fonda je ikonična feministka, ki se bori za žensko’pravico in ekologijo. Liya Kebede sodeluje s fundacijo Lemlem , da bi pomagala obrtnicam v Afriki uspevati tako, da jih povezuje z zdravstvenim varstvom, izobraževanjem in zaposlitvijo. Doutzen Kroes sodeluje z združenjem “Elephant Crisis Fund” , ki obrača trend v industriji krutosti do živali.

V vsem, kar počnemo, L’Oréal Paris izkazuje svoje feministične vrednote z dogodki, kot so Women of Worth (vredne ženske). Že vrsto let časti izjemne ženske, ki prostovoljno namenijo svoj čas, da služijo svojim skupnostim. Dogodek zagotavlja odmevno platformo tem ženskam in jih podpira pri njihovih podvigih z bistvenim financiranjem.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.si/o-nas" }

VSTANITE!

“L’Oréal Paris pomeni opolnomočenje na vsakem koraku ženskega’ življenja. Ulično nadlegovanje je v neposrednem nasprotju z našo zavezanostjo dvigovanju občutka lastne vrednosti vsake ’ženske. Z Hollaback! in drugimi lokalnimi partnerji nevladnih organizacij vabimo moške in ženske, da vstanejo, da se varno odzovejo, ko vidijo ali doživijo nadlegovanje. Skupaj lahko ustvarimo svet, v katerem bodo dekleta in ženske samozavestno korakale naprej v svet brez nadlegovanja. Ta cilj je vreden.” Delphine Viguier-Hovasse, predsednica globalne blagovne L’Oréal Paris.

Z uvedbo našega mednarodnega programa “Vstanimo”, v sodelovanju s strokovno nevladno organizacijo Hollaback!, želimo usposobiti 1 milijon žensk in moških, da bodo znali posredovati, ko so priča ali doživljajo situacije uličnega nadlegovanja. Tako bomo prispevali k ustvarjanju enakovredne kulture spoštovanja in dostojanstva. Ker se cenimo.

*Ipsos – Internacionalna raziskava o spolnem nadlegovanju v javnih prostorih – L’Oréal Paris – April 2019.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.si/o-nas" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "Domača" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.loreal-paris.si/o-nas", "name": "O nas" } } ] }